Coca cola

Nu skulle det kunna komma en reflektion om coca cola company, USA och kapitalsm, men det är lördagkväll och jag är trött så det får vänta till en annan gång. Just nu vill jag bara lovorda cola med lemon-smak. Förstår inte varför den ska försvinna för att lämna plats åt lime. Försöker intala mig själv att lime är lika god men det är bara lögn.

En halvtimme kvar tills jag slutar. Ska kasta mig hem sen och göra mig redo för fest. Inte särskilt laddad just nu. Sitter och tittar på det äckliga tangentbordet här på jobbet. Önskar att jag hade en sån där cool tangentsbordsdammsugare (<--- långt ord).. Vill ha en sån, slippa peta med tops.

Sitter på en otroligt ful stol som är målad i guldfärg, kan det bli mer tacky?

En unge ligger till vänster om disken nu och skriker att han vill ha godis. Jag hatar barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback