Bildbevis

Här kommer utlovade snyggbilder från helgen. Det var inte lätt att hitta en på mig utan en vinflaska i handen...

Bild 1: Dryckesvisa
Bild 2: Lillebror och jag utanför teatern
Bild 3: Skådisarna är rätt så snygga utan smink också
Bild 4: Galamiddag
Bild 5: S var på sin vakt i lokalen
Bild 6: Sture och basisten
Bild 7: Jag, vinflaskan och J
Bild 8: Smile
Bild 9: Sug i blicken var temat
Bild 10: Strike a pose
Bild 11: Kabelpannband
Bild 12: D, T och jag

                             

Säkert! - Vi kommer att dö samtidigt
(ville gå hem vid 4, men jag stannade till 7 utan att våga säga mer än hej, återigen så lägger Säkert! orden i min mun)

Kommentarer
Postat av: Linda

Verkar vart en himmla kul och fin tillställning det där. fattar dock inte sista raderna med dö samtidigt...låter lite läskigt. Puss, duktig du som syr så imponerande!

2007-04-24 @ 11:01:09
Postat av: Jasmine

Den va jättekul, det är ju inte så att jag har klänning till vardags direkt =) Det är bara att lyssna på låten, inte så hemskt som det låter. Vi ses snart hos Josse!

Postat av: E

Insiderinfo: Jasmine tyckte det var jätteskoj på feste, så skoj att hon sänkte tre vinare och ringde E inte bara en gång utan två gånger! Dock har inte Jasmine någon tidsuppfattning, det hon tror är 01.30 är för andra dödliga 05.30. Sen verkar Jasmine också tro att 10 min är en timme eftersom hon ringde E ca 30 min efter parterna lagt på, i tron om att det gått just 3 timmar sen de sist pratade. Jasmine är skoj på fyllan, ohja.

2007-04-24 @ 17:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback