Cykeluthyrning AB

Nyss hemkommen från kåren, såg ett per som jag inte sett på ett bra tag, trevligt! Dock rätt lite folk, det är tentaperiod. Appropå tenta så satte E full pott på sin, jag är djupt imponerad. Själv har jag också utfört skolarbete idag, c-uppsatsarbetet rullar på, ska upp igen imorgonbitti. Gäller bara att komma ihåg att jag inte har nångon cykel för den har väldens snällaste Jasmine lånat ut till E (inte samma E som ovan) så den får han ta och cykla hit imorgonkväll när det vankas filmkväll. Den ska inte sluta som den förra, fortsätter jag att krossa glas i den här takten får jag snart dricka vin direkt ur flaskan.

Ikväll har jag bjudit A och hennes syster C på middag. Vi hann med lite spel innan vi drog till kåren. Förlåt alla som har fått lite suspekta sms, jag har inte köpt nya solglasögon och jag tycker inte att din lägenhet luktar avlopp :) Får nog tyvärr inte publicera A:s sexy dance, men den var het, jag lovar.

Trodde någon att jag lyckats göra mina kursanmälningar än? Nää, ska ta tag i mitt liv imorn.

Sa jag förresten att jag har fått ok från rockparty att jobba på Hultsfred? Ska bygga scen och sen så ska jag dricka vin, hänga i backstagebaren och upptäcka nya favoritband resten av tiden. Jag, E, M och L som åker, kommer bli hur bra som helst. Undrar vart vårt tält tog vägen förra året?

Sleep nu

Against Me! - You look like I need a drink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback