Det går bra nu

Sådär ja, jag vaknade som tur var på rätt sida, så nu är mitt vanliga solskenshumör tillbaka. Det förmörkas dock lite av att jag vet att jag ska jobba stängning ikväll och utkämpa ett nytt slag med skyltarna. Har övergivit min tvätt i tvättstugan över natten så jag ska strax ner och hämta den innan jag åker till jobbet.

Jag vill ha en ny soffa, den som jag har nu har varit med om lite för många rödvinsäventyr för att kunna klassas som ok längre.

Det är helt värdelöst att 12-22 eftersom det inte finns tid att göra någonting annat då, men det ger iaf tid till att äta frukost i flera timmar, just my style! 2-timmars frukost som övergår i lunch är totally fab.

Förresten angående det där med folk som smaskar, jag har ju kompisar som lider av denna åkomma. Jag står ut med det eftersom ni är så underbara i övrigt men jag kommer aldrig sluta försöka få er att sluta smaska =)

USCB Allstars - Never better
(Feels like I'm in a corner, standing, handing out my heart, to anyone who looks like you...)

Kommentarer
Postat av: josefin

hejehj gummsan. har sökt om semester v 29 och v 30 hoppas ja får båda dessa två.vet inte rikigt va ja ska göra men behöver leidgt.känner mej som ett vark just nu. :( puss

Postat av: Anonym

Känner mig träffad =)

2007-04-04 @ 11:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback