Drygt på jobbet

Crappy början på dagen för nackspärren har inte alls gått över. Var all by myself på på golvet första timmarna på jobbet och massa kunder naturligtvis. Trodde att smärtgränsen var nådd när jag skulle släpa fram en tung duschkabin ute på lagret samtidigt som telefonen ringde nonstop. Just då kände jag mig verkligen inte som en people person. Men det hinner nog gå över tills ikväll, ska leka med T då =) Därför borde jag nog städa här innan dess...

The Vandals - My girlfriend's dead
(är det kanske så man ska göra om man vill glömma bort någon, låtsas att personen i fråga är död?)

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Varit i Toronto, New York eller Las Vegas?
Nu recenseras alla dessa på TheGuide :-)

Postat av: E

Leka som i spela spel eller leka som i "GirlOnGirlAction"? ;). *Gör scenen med Donkey i receptionen för Fairy Godmotherfabriken i Shrek 2*.

2007-04-25 @ 16:33:22
Postat av: Emma

så simpel förklaring alltså.. hade man ju kunnat räkna ut själv.. men det är ju extreeemt.

2007-04-26 @ 21:57:56
URL: http://emmasnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback