Fest fest fest

Onsdagkvällen skulle bli en lugn filmkväll hemma med T. Istället blev det grillning och Nintendo Wii tillsammans med byggarna och sen så avslutades kvällen på kåren. Vi grillade på Bolmens och sen så drog vi hem till T och A för att förfest aoch spela tv-spel. Jag är kung på bowling! Men att boxas var mycket jobbigare än jag hade förväntat mig. Det var mycket folk på kåren och har som vanligt inte riktigt koll på vart tiden tog vägen. Det är ett mysterium att jag aldrig lyckas ta mig hem i tid från kåren. Onsdagskvällen avslutade jag med att grilla hamburgare åt de som hade jobbat.

Bild 1: Grillat är godast
Bild 2: Bowlingbana i vardagsrummet
Bild 3: E har efterfrågat lite mer "GirlOnGirlAction" så den här är till dig
Bild 4: Grabbarna stod för allsången
Bild 5: Är inte pub lite snyggare än alla andra?

        


I fredags var det dags för den andra föreställningen. Den här gången såg jag den genom en kameralins för jag filmade hela föreställningen. Fick en blommar av världens gulligaste A! Blev jätteglad. Efter att all dekor och sånt var undanplockat så åt jag och J en sen middag på grillen innan vi fortsatte till spexlokalen. Jag hade tänkt ha en lugn kväll, men det är när man säger så som det kommer en flaska vin ivägen. Det var kul att träffa flera nya människor eftersom alla hade sina kompisar med sig. Det tillsammans med en hel del dans gjorde så att jag som hade tänkt gå hem senast kl 3 kom hem någon gång vid 5-tiden. Pigg på jobbet? Njää. Seg nu? Mycket. När jag kom till jobbet såg mina jobbarkompisar direkt att jag var bakis. Hur? Därför att jag hade smink på mig, något som inte händer i vanliga fall.  

Bild 1: Hela Hasp på scenen (minus vi som filmade)
Bild 2: Varför stå upp och dansa när man kan sitta?
Bild 3: Vinnande dancemoves
Bild 4: J står för årets roligaste toakort
Bild 5: Kisses
Bild 6: Mera kisses
Bild 7: Trolle
      

Stefan Rudén - Sofia dansar go go
(A och jag är mästare på den här, S kunde visst också)

Kommentarer
Postat av: Linda

är ni nakna bakom gardinen he he (om det är en gardin..)

2007-04-29 @ 18:28:28
Postat av: Jasmine

Visst ser det ut så? Nää det är ett duschdraperi

Postat av: E

Onsdagen, bild 3: WIIIIIE

Fredagen bild 4: Ge fan i norrlänningen annars får du med mig att göra ;P

Fredagen bild 6: Jädrar vilka söta killar (a)

2007-04-29 @ 20:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback