Gotland

Wii! Fick påskpresent från världens sötaste föräldrar, så nu har jag en påskig kanin i mitt fönster. Kom nyss hem efter att ha postat min present till dem. Är kanske inte en så hemsk unge ändå.

Nu är Absolut Gotland (AG) betalt. Den 10 maj intar jag tillsammans med massa andra studenter från hela Sverige den stora ön i öst. Tråååkigt mycket party det kommer bli då, längtar.

Ska snart iväg till spexlokalen, knäppa de sista skådisbilderna. Måste passa på att jag göra lite reklam för årets spex också. Det kommer bli hur bra som helst, föreställning 21, 27 april och 5 maj, klart att du ska gå!
Här kan du kolla in årets haspare.

Galamiddag efter premiärföreställningen, så idag har jag varit runt och letat klänningstyg. Om jag kan få ihop en 1500-tals outfit så borde inte en vanlig klänning vara för svårt hoppas jag. Hittade ett ljuvligt tyg i svart och guld. Förhoppningsvis kan jag ha mina guldskor till det, annars får det bli de högklackade från 2005 års finsittning. Har även skickat in ansökan om att jobba på årets Hultfredsfestival, hoppas att det går vägen.

Humm hade egentligen tänkt göra fisksoppa med kräftor i, men är fortf mätt sedan lunchen. Om jag inte äter nu kommer det bli försent med middag när jag kommer hem. Det är inte lätt att få in några rutiner när den ena dagen inte är den andra lik.

Siv Malmkvist - Jazzbacillen
(Jag är nu som en köttbit på en glödhet grill, en av de bästa liknelser jag har hört)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback