Idiotkund

Det är inte klokt vad vissa kunder kan vräka ur sig! Jag stod och plockade med lite fröer och sånt när ett äldre par gick förbi mig och skriker till P (min äldre, manliga kollega) "Öhh vi behöver hjälp!" Han bara tittar på dem och säger att det går lika bra att fråga mig som står precis bakom dem. De ser lite förvånade ut, de såg kanske inte mig tänker jag. De får hjälp att hitta de rör och avloppsdelar som de skulle ha och när de ska gå så vänder sig mannen till mig och säger "Tänk att du kunde det trots att du är tjej". Jag står rätt så paff och tittar efter dem när de går mot kassan. Önskar att jag hade sagt något, för det är inte första gången man får höra liknande saker här. Men det här var första gången någon verkligen sa det rakt ut. Idiotkund.


Kommentarer
Postat av: josefin

jasmien du svara ju addrig mej på mess o sånt.snyftar högt

Postat av: josefin

känner igen idiot kunderna spec från onoff

2007-04-16 @ 15:32:15
URL: http://josefingustafssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback