Jag är en så snäll människa

Det är iskallt! Kan bero på att jag stått ut i kalla vårkläder och babblat med U i nån timme, men det kan också bero på att jag har fönstret öppet. Borde stänga fönstret men det luktar instängt så snabbt här inne.

Idag har jag dubbelhaspat och fotat två grupper till. Sista imorn, sen är programbladsfotandet klart. Imorn är det tisdag och tisdag betyder möte, i värsta fall så kan jag behöva trycka in valberedning, barvärd och haspgrejer på samma dag. Samt skriva på c-uppsatsen. Tisdagar är inte min favoritveckodag, alldeles för mycket vecka kvar till helgen.

Får ibland höra att jag är en otrevlig och elak människor. Idag har jag uppvägt det lite genom att låna ut min cykel till E, en helt genomsnäll handling. Jag kan om jag vill, men oftast så vill jag inte.

Älskar de roliga texter till de bilderna som är i säkerhetsinstruktionerna på flygplan:

image45
Källa: www.airtoons.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback