Önskas: dubbelmacka a la Wilson

Som vanligt bör jag städa, E kommer hit ikväll och vi ska kolla på film. Det är bra med besök för det är egentligen den enda städmotivationen som fungerar på mig.

Har jobbat glidarpass idag, 10-15. En ny kille som börjat hos oss på byggen. Kikade på anställningsbeviset, född -89. "Där försvann ytterligare en chans för först in på 90-talet" var A:s kommentar. Först in på 90-talet är ett välkänt begrepp bland de flesta i min bekanskapskrets, ska bli riktigt intressant vem som vinner. Troligtvis så kommer det att ske genom en lika rolig slump som E:s student 2006-ragg. Hur som helst så är det skönt att vi har fått in en ny, någon som jag kan mer än och som tycker att jag är duktig =)

Har börjat sy på min klänning (lr iaf nålat den). Egentligen så skulle jag nog ha behövt lite hjälp med det eftersom jag nålar på mig själv vart efter och kör utan mönster, men eftersom jag är så fullkomligt genialisk så fick jag ihop det ändå. Appropå genialisk: "Jennie Al, det kan man kalla ett genialiskt namn". Kommentar från en av högstadietidens favoritfilmer Nattbuss 807. Dumt att inte den finns på dvd.

Hade filmkväll med T i onsdags. Jag hade lyckats tjata mig till att få se Wendell Baker story som tyvärr inte var så bra som jag hade förväntat mig. Men eftersom bröderna Luke och Owen Wilson är med i den så spelade inte handlingen så stor roll. Vi hade även plockat med oss Maffiabröder (eftersom den står på vår lista över filmer som vi ska se), men den fick ge vika Eurotrip. T har sett den massa gånger om, men för mig var det först gången och nu är jag såld, den var kanon. Hamnade på kåren en snabbis sen innan jag gick hem. Tror att jag ska sluta dricka gold strike och cola nu, den känns inge bra längre.

image46

Hollywoods snyggaste syskonpar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback