Stressigt

Nyss hemkommen från kåren, jobbat som barvärd. Väldigt lugnt kväll, lite slagsmål med diskmaskinen i slutet men det brukar jag ju ha. En snygg U:are som jobbade, trodde inte sådana fanns :p

Fattar inte hur jag ska hinna med allt på min to do list:
- storstäda innan familjen kommer
- fixa galamiddagsklänningen (vilken det nu blir)
- färga håret
- skriva metod + analys
- tvätta
- sola
- diverse möten

Detta ska vara klart innan fredag eftermiddag. Ska sova på saken och se om det finns ngt man kanske kan stryka. Men det mest går ju faktiskt under kategorin livsviktigt.

Mika - Grace Kelly

Kommentarer
Postat av: josefin

o trevligt med besök från familjen.,min syster o mamma e här nu =)
ska du sola? ojoj.puss

Postat av: josefin

villl du ska få ledig håller tummarna

2007-04-19 @ 07:47:29
URL: http://josefingustafssons.blogg.se
Postat av: Jasmine

Chefen lät positiv iaf =) Men blir nog att jag typ får åka direkt från jobbet, kanske blir sen...Får man sova hos dig? Hälsa mamma och syster!

2007-04-19 @ 19:16:38
URL: http://shazmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback