Wanna go north

Bitter över att inte var i Uppsala. Första Valborg ever som jag firar någon annanstans. Jag vill inte vara någon annanstans, jag vill vara i Uppsala. Just nu så ligger nog många hemma där och sover middag för att hämta sig från förmiddagens festande och för att samla nya krafter inför kvällen. Jag har pluggat hela förmiddagen, hur fel känns inte det? Inget ont om mina älskade vänner här nere vi kommer säkert få kul ikväll, men idag hade velat vara hemma, jag hade nog behövt det. Som det ser ut nu så verkar det bli svårt att komma hem i början på juni också, har fått jobbtider som jag inte vet om jag kan bli av med.

Härom dagen sa pappa till mig att inte glömma bort att andas ibland, ska boka in det nån gång nästa vecka tror jag.

Elvis Presley - Rock-A-Hula Baby

Kommentarer
Postat av: josefin

jasmine.ska du inte komam till uppsala i början av juni nu heller? min syster tar stundetn 8 juni då kommer ja va där.skullöe va skoj om du va där då med.vilken dag kommer du till mej sen i maj? fre =)? puss

Postat av: Nina

Ja, du saknades!

2007-05-01 @ 20:04:53
URL: http://shagaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback