Allt blir roligare med silvertejp

Det blev en bra sista helg ändå och noll tankar på vad som komma skall. Hade en skön kväll med ett gäng sjuka jävlar som jag tycker så mycket om. Med vilka andra kan man få leka "ge mig", silvertejpa genetalier och äta pyttipanna? Men jag kom inte ut på krogen, det var ju vääldigt ovanligt. Trots detta så kom jag aldrig i säng på hela natten utan trampade istället iväg helt sömnlös till Coop för att köra min sista dag där. Fick en hackmaskin av P och M, det är mina pojkar det. Ikväll blir det Gastons med snyggavdelningen. Men innan dess ska jag stänga av datorn, plocka isär den och demolera datorbordet. Skärmen ska till tippen den med. Rensade förrådet igår, kom ner från vinden någon gång vid 3 inatt. Kl 5 ringde en massa U:are på min dörr, dags för nattbesök för E. Jag lät dem inte komma in här, men de fick plocka med sig honom ut en sväng. Det nollas ju för fullt här i Halmstad nu. Jag skulle aldrig orka med det ett varv till. Jobbade som fotograf på kåren idag och fotograferade de ystra små liven för deras kårleg. De flesta hängde med ögonen och huden var glansig, deras hårda liv som studenter har börjat. Fast det är ljug, för jag kommer nog aldrig ha det så soft som jag har haft de här åren.

Förresten så tycker jag att alla utbytesstudenter som kommer hit borde få en välkomstpresent. Jag föreslår deoderant, men det är ju bara en liten önskan från mig och mitt luktsinne.

Orkar inte lägga upp några bilder från den festliga helgen, men de hamnar på Facebook så är du nyfiken, befriend med om det inte redan är gjort och sen är det bara att kika.

Kommentarer
Postat av: linda

hej hej! hur går det med packandet? Vilken tid på söndag kommer du hem? Ska du börja flytta in på en gång på söndagen? Hörs puss linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback