Bio

Helt rätt beslut att gå ut i måndags. Fast så kändes det inte igår när jag kom till jobbet. Man är inte 18 längre, det är något som upprepas rätt så ofta. På fredag är det fest med cooptjejerna, den här gången ska jag ta det lite mera piano. Ska med andra ord inte leka sanning och konsekvens :)

Kollade på Simpsons - The movie ikväll tillsammans med T och A. De är så snälla som låter mig vara deras ständiga hang around, ibland får jag till och med mat, goda människor helt enkelt. Filmen var kul, vi skrattade opassande högt ibland, fick en del blickar som bekräftade våra opassande skratt. Well done us.

Hade en kund idag som vägrade flytta sig ifrån de där små grindarna som är enkelriktade. Dörrarna smällde igen på honom så jag bad honom att flytta på sig eftersom det inte var bra för grindarna. "Jag vill inte, jag gillar att stå här" fick jag till svar. Nu börjar ni ana att kunden antagligen var i fem-årsåldern. Fel fel fel, snarare 65.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback