Coop Youth Party Squad

Mycket nöjd med att jag gick på coopfesten i fredags och att jag fick med mig S. Det var 18-25års-segmentet som festade hemma hos T. Efter en stund åkte jag hem och hämtade Med andra ord, ett av mina topp 3 favoritspel. Höll mig från att bli sur (tycker alltid att någon fuskar) och är väldigt stolt över hur jag och S fick fram Pite havsbad. Vi fortsatte med mera sällskapspel; Idol. Tack vare mycket rödvin och en oemotståndlig karisma så framförde jag och S en bejublad version av Eye of the tiger, tror t.o.m att Ts granne ville vara med eftersom hon dunkade i väggen i takt till musiken. Jag försökte film, gick inge bra alls för jag råkade visst hålla in fel knapp. Fick bara med slutet där någon frågar "har inte Coop någon bra hemsida som vi kan lägga ut det här på?". Skönsång från hela sällskapet alltså och Idoljuryn höll med. Ute på balkongen var det Jag har aldrig som gällde. Kommer man någonsin växa ifrån de här grejerna, eller det kanske bara är i min umgängeskrets som det fortfarande förkommer? Skitsamma, det är ju fortfarande roligt =)

Jag och S var nöjda med att vi var så förnuftiga som inte följde med ut på krogen eftersom vi skulle jobba på lördagen. Då är det mindre förnuftigt att sitta ytterligare någon timme på en bänk utanför mitt hus och försöka lägga stämmor på Broder Jacob, Vem kan segla och andra klassiker. Just då var vi övertygade om att vi tillverkade prima youtubematerial. Sett med nyktra ögon så kom vi överrens om att det inte ens får visas för närmast sörjande.

Ledig imorgon och då blir det måndagsklubben. Förra veckan så var det ju hur bra musik som helst på utegården, tror jag iallafall.


Bild 1:
Kvinnodominans i kassalinjen
Bild 2: Ena halvan av snyggavdelningens utsända
Bild 3: Bygg, kolonial och spal
Bild 4: Kundtjänst
Bild 5: Jag och S är redo att greppa micken
Bild 6: Den fruktade Idoljuryn
Bild 7: Stackars A (längst ut till höger) fick stå ut med oss tjejer hela kvällen
Bild 8: Men vi dög nog inte för han föredrog att ta på sig själv :p

       

Kommentarer
Postat av: sara

fy faen vad den bilden är bra...!!! snacka om att jag blev impad när han gjorde den för mig på lagret.. hahaha

2007-08-13 @ 07:41:08
Postat av: Max

Du.. haha.. vi har ju i princip samma text under våra bilder på infosidan för våra bloggar.. själsvänner typ =) Keep up blogging!

Postat av: Linda

haha verkar vart en väldig rolig kväll! Nej det växer man nog inte ifrån, hade inte du gjort en egen karaoke btw? Och så kom jag på Thö Game som vi laminerade och allt, finns det kvar? Pusss

2007-08-14 @ 10:10:47
URL: http://lindsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback