En klant på centralen

Sitter och käkar lunch på Stockholms central. Inte för att maten är något att hurra över, men jag kan ju surfa samtidigt. Har letat upp var min praktik ligger så att jag inte ska komma flera timmar försent på måndag. När jag praktiserade på AHC i gymnasiet tog jag fel uppgång från tunnelbanan vilket gjorde att villade bort mig totalt och kom 1½ timme försent, har alltså lärt av mina misstag. Den här gången läste jag dock karta som en elitorienterare (tack vare alla felkörningar i Florida) och hittade nästan på en gång.

Har varit klantig igen. Riktigt pinsamt klantig. När jag var nere på toaletten här på centralen skulle jag justera BHn lite, bara dra lite i den högra kupan så att den inte skulle sitta snett. Jag drog men tappade taget så att jag slog mig själv på näsan. Om jag började blöda näsblod? Naturligtvis. Har två andra klantiga näsblodshistorier på lager som jag ska roa er med i framtiden.

Nu ska jag shoppa bara pyttepyttelite. En förvaringslåda och en handduk, that's it. Kanske ett par byxor också om jag blir kär. Och höstskor, måste ha höstskor. Och kanske någon tröja som passar på kontor. Det är faktiskt nödvändigt. 

Middag  hos N ikväll, det betyder att jag inte kommer använda min spis (läs kokplatta) idag heller. Premiärstekningen får vänta.

Kommentarer
Postat av: josefin

jo ska försöka komma hem om 5-6 veckor får se hur mkt jobb de blir.om ca 5 v blir de mest helger inte lika mkt vardagar.säger till om ja kommer hem så ja får gnaga i di n lght-komemr nästa bo större än min familj nu så... puss hjärtat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback