Jag är här nu

Jag lever och mår till och med bra. Sitter hemma hos mamma och pappa eftersom jag inte har något internet än, men om nåra dagar kan jag dunka in 100Mbit/s i lägenheten, bra det. Jag har massa saker kvar i Halmstad (vilket betyder roadtrip väldigt snart om jag får som jag vill) och hemsk träningsvärk efter allt flyttande, men det här ska nog bli bra ska ni se. Ny soffa på plats (tack mamma och pappa). Den tog minst två timmar att montera ihop och den krävde borrande av nya hål för det hade inte IKEA försett den med. Herregud hur ska normalhändiga personer klara av sådant där? Tur att jag är jag är så bra att jag är redo att ersätta Martin Timell vilken sekund som helst. Så nu får alla rum hemma hos mig, men vill ni ha is i drinkarna får ni springa över till E, hon bor bara en minut bort :D

Det känns fortfarande lite overkligt att jag är tillbaka här. Så fort jag går utanför porten är jag rädd att jag inte ska hitta hem igen. Det kommer ju att hända. Eftersom jag vet att jag kan gå vilse i min egna ficka så ska jag åka till Stockholm imorn för att leta upp vart jag ska på måndag.

Tusen tack till alla som har hittade en lucka i sina scheman, trotsade baksmälla och spände musklerna för att hjälpa mig flytta.

Kommentarer
Postat av: Linda

roadtrip, roadtrip, roadtrip, wo wo =)

Postat av: Emma

haha jag har ingen is. får tillverka lite då.

2007-08-29 @ 15:40:12
URL: http://emmasnya.blogg.se
Postat av: Nina

Jag är nyfiken på din nya lya!

2007-08-30 @ 07:20:07
URL: http://shagaya.blogg.se
Postat av: josefin

skoj att höra att flyttten gick bra.=)
hur är de annars?? när börjar praktiken??

2007-08-30 @ 07:28:02
URL: http://josefingustafssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback