Skokartong

Har sett filmklippet nu. Jag kommer att bo pyttelitet, typ skokartong. Ni kan tyvärr inte komma och hälsa på mig om ni inte vill stå i trapphuset. Sådär bubbligt, jobbigt känslosam dagarna i ända. Ikväll blir det sista utgången i Halmstad. Utflyttningsfest hos C, dags att fira ut hennes lägenhet och våra sista dagar här. Jag fick en flaska tequila när jag flyttade hit, den tömmer vi ikväll. Hämtade ut några flaskor rött på systemet idag (just det, vuxen nog att välja något ut beställningssortimentet) så ikväll ska jag inte tänka på att jag ska bo på noll kvadrat i framtiden, packa ihop mitt liv på några dagar, bli icke-student, borsta håret varje morgon och pendla hundrafemtioelva timmar veckan. Det kommer sen.

Kommentarer
Postat av: Emma

åååh den flaskan fick du av oss! du nallade väl lite av den å spydde på avskedsfesten va? vadå, hur stor är den? inga förfester hos dig mao

Postat av: josefin

vi åker den lördagen den 17 nov.och komemr hem 30 maj.längtar så ja lir tokig

2007-08-20 @ 09:24:50
URL: http://josefingustafssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback