2007, the end

Dags att sumera år 2007. I jämförelse med 2006 så tycker jag att det här året har gått ovanligt långsamt. Är väl därför jag har hunnit med så mycket grejer. Vad som hände mig under år 2007, helt utan rankning eller kronologisk ordning:

- Skrev en intressant (och låååg) C-uppsats om män och manlighet
- Gick med i Hasp och återupptäckte hur mycket jag tycker om att sy, samt träffade många sköna typer
- Slutade på Coop
- Tog examen
- Flyttade från Halmstad till Uppsala
- Började praktiken på Pronto, träffade ännu mer sköna typer
- Fick vara med på Rosa Bandet-galan
- Genomförde en fotoutställning på Stockholms Centralstation
- Började spela rugby
- Fick mitt första riktiga jobb

Det är nog det hela i stora drag, det ser inte så omvälvande ut när det så där prydligt listat, men det har det varit. Nu ska jag för första gången på 10 år fira nyår tillsammans med mina föräldrar. Det kan mycket möjligt vara så att hemgjorde vårrullar är det bästa sättet att fira in det nya året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback