Don't fall in love

Microkladdkakan lyckades. Fast man gör bara på halv sats så den blir inte fullstor men lika bra det. Kanske ska bojkotta spisen också och bara göra plastkannamat?

Mamma och pappa kom förbi med en liten present idag för att säga grattis till jobbet. Ett jättefint halsband, de är ju för söta. Jag är dålig på det här med accecoarer, men med fina presenter blir jag förhoppningsvis lite bättre.

Söndag, det betyder tvättdag för min del. Och mölja filmer och serier från tidig morgon tills dess att jag går och lägger mig. Idag tog min pinsamma filmsmak över, jag kollade på High School Musical och visst gillade jag den. Ospontan sång, förutsägande handling och en sliskig tonårsromans är det enda som krävs för att få min röst. Jag har redan tvåan ligger och väntar på mig.

Dagens nyupptäckt är Ane Brun. Såg henne på Hultsfred förra sommaren och just nu är hon mest aktuell i duetten It Might As Well Be Now med Moneybrother. Den låten är så fin att det skär i hjärtat. Hennes egna skivor är också helt klart värda några genomlyssningar. Förutom Ane så blandar jag Moneybrother och Gotthard (ett rockband från Schweiz) i min playlist. Och Danko Jones såklart.



Hittade den bästa kommentaren till det här klippet på youtube:
I don't want to either. Love isn't blind, it's retarded, and should be
made illegal once and for all. Freaking hippie bullshit is what it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback