Färdig för jul

Sådär, nu kan jag sälla mig till den där löjligt nöjda skaran som malligt utbrister "jag är redan klar med mina!" så fort julklappsshopping kommer på tal. Tyvärr så får jag inte så mycket tid på mig att vara mallig eftersom julafton är imorgon och när klockan var 11 imorse hade inte jag köpt en enda klapp. Men på 2 1/2 timme har jag fixat alltihopa. Utan lista, total spontanshopping. Det är något av en talang skulle jag vilja säga. Hann även peta ner en poncho, en t-shirt och ett laptopfodral till mig själv på den där tiden OCH äta lunch. Effektiviteten personifierad alltså. Inte nog med det, snart har jag skrivit klart alla rimmen också. Nu ska jag sy en liten presentpåse att lägga mormors julklapp i för en personligt touch. Samtidigt som jag lyssnar på Elvis när han sjunger julsånger.

GOD JUL!

image263

Kommentarer
Postat av: linda

imponerande hastighet =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback