Här sveper förändringens vindar...inte

Gick igenom några pappershögar igår kväll. Då hittade jag det gamla fotografiet som ni ser där nere till vänster. Där är jag ungefär 3 år (skitsöt, jag vet). Kortet är taget på någon barngymnastikslektion. Men det är mindre viktigt, för ni ser väl vad jag ser? 20 år senare och jag har fortfarande samma frisyr! Jag har bytt hårfärg och har sidbenan och luggen åt olika håll, inte tillräckligt extremt med tanke på tiden som har gått. Sorgligt Jasmine. Och bara för att förtydliga (risken finns ju att ni tar fel) så är jag alltså 3 år på bilden till vänster och bilden till höger är tagen för 5 minuter sedan.

image261 image262

Kommentarer
Postat av: linda

aa dåligt jasmine ;) fast idag har jag halva, det överst håret uppsatt och det var min favorit frisyr som liten oxå vad jag kan minnas. Men hår färgen är iaf förändrad =)

2007-12-13 @ 12:29:51
Postat av: linda

haha ja jag ville ha nå glatt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback