Julen var god

Nu är jag snudd på döende på grund av all julmat. Använder laptopen som varmt omslag på magen. Trots den här hemska åkomman så har det varit en bra jul. Dagen började med en Elvisfingerborg i strumpan och det är svårt att toppa, men det gick faktiskt. Fick fint Elvispussel och bok också. Och Billy Talent-dvd, kollade på den tillsammans med mormor, hon var dock inte så pigg på min idé att gifta mig med hela bandet. Mamma och pappa vill hellre gifta bort mig med någon som heter Tam-tam. Tyvärr var jag lite för trött efter julfirandet för att följa med och möta min blivande man.

Nu är det verkligen bevisat, vi har blivit kärringar. Juldagen idag, årets stora gå-ut-dag. Istället för att dricka färgglada drinkar så är vi med diverse pojkvänner, släktingar eller ligger halvt döende och helt utslagna av trötthet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback