My space

IKEA-shopping big time! Dock inte för egen räkning, men ändå kul. Det blev bord, stolar och lite annat till nya kontoret (som vi flyttade in i idag). Hann inte montera så mycket idag men kör resten imorn. Jag anmäler mig väldigt snabbt som frivillig till att skruva ihop möbler, så fort jag får syn på en sexkantsnyckel så vaknar min inre Byggare Bob. Med honom inom mig är det konstigt att jag inte har bättre betyg i träslöjd för jag är ju helt fenomenal på det här. Har använt skruvdragaren så mycket idag så nu sitter jag här med lätt nedsatt hörsel.

Men det gör ingenting för nu har jag ett eget skrivbord, en egen plats, egen lampa och egna lådor. Förvisso så var det inte jag som skruvade ihop skrivbordet (eller stolen, eller lampan, eller lådorna, jag var ju så upptagen med några felgängade stolar) men tack snälla M.

image259

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback