Nyinflyttad

Sista dagen på praktiken idag, den började jag med att försova mig, himla smidigt. Bytte rum på kontoret så nu sitter jag i grabbrummet (som i och med min flytt inte är grabbrummet längre), är lite mer webbad designer över det rummet och efter ett tag där så kommer jag vara helt med på att leta efter alla bitar i det popkulturella pusslet, ser fram emot det. Dessutom har vi musikdagar, onsdagar är mina. Torsdagar är temadag där turordningen roterar. Måndag, tisdag och fredag står mina kollegor von Gruvkuk, HJ och ADHD för la musica. Bara för att det inte ska låta som en lekstuga så kan jag säga att vi har slitit hela dagen med en deadline.

Kl 18 senast ska vi gå från kontoret idag sa jag och M. Vi gick strax innan 20 så det blir underkänt på den punkten, men nu kan vi faktiskt ta helg på riktigt. Och fira! Sista dagen på praktiken ju så det blev middag tillsammans med M, hennes pojkvän och hans tvillingbror. Mongolian BBQ på Sveavägen, like it! Fortsatte till sunkpuben Dovas eftersom vi primerade billig öl framför coolhet. Men det var inte så sunkigt som vi så fördomsfullt hade trott så det känns rätt troligt att det blir fler besök där, 2 minuter från kontoret och ölen kostar 30:-, som hittat.

Imorn blir det västkusten, GBG, födelsedagsfest och ett jäkla röj tillsammans med snudd på hela ligan från MKV, kan bara bli succe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback