Pundarfilm

Jag har aldrig sett Trollkarlen från Oz tidigare, nu har jag kollat i en halvtimme och insett at jag inte kommer se klart den här filmen. Skaparen måste varit totalt stenad hela tiden, det är inte uta att jag känner mig lite påtänd själv efter att ha kollat den här stunden.

Jag älskar den nya datorn! Har inte alls lärt mig mac än, frågar M och M stup i kvarten, men det tar sig. Så skönt att ha en liten än till skillnad från min släpbara. Sen så är det ju snygg också, mycket viktigt om man ränar i Prontomått.

Eftersom vi säljer boken 103 unga svenska rum så springer jag och M till posten i tid och otid. Idag skickade vi iväg ett stort lass böcker till Handelskammaren i Frankrike, att släpa böcker är inte särskilt kul men den här gången resulterade det i en lunch efteråt på ett ställe på Sveavägen som har potential att bli ett nytt stammisställe. Överkomliga priser, sköna stolar och ett bra utbud. Det är svårare att hitta bra lunchställen så här mitt i stan, kan verka konstigt, men så är det.

Hade två möten idag, mina första! Ett hade jag på alldeles egen hand och det andra var ett telefonmöte tillsammans med en projektledare. Nya utmaningar och nytt ansvar, det är riktigt kul det!

Kommentarer
Postat av: Nils

http://citybuddies.blogspot.com/2007/12/frklarande-mejl.html

2007-12-08 @ 04:47:45
Postat av: linda

.ja..jo de var jag..Men jag åkte senare än dig (9.30) och åkte (antagligen )hem senare än dig (21.50) så tänkte inte på att säga nått till dig.. Det är du, jag, emma som kan ikväll. Så vet inte om vi ska vänta eller köra? Nästa helg kan ju inte du. Puus

2007-12-09 @ 08:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback