Framsteg

Gäsp, klocken är rätt så sent så här en lördagkväll. E gick hem för någon timme sen. Vi har kollat på melodifestivalen och spelat Super Mario. Jag blir bara bättre och bättre. Föll helt och hållet för Sarah Dawn Finer i deltävling 4, mkt bra att hon gick vidare. Verona tog min jumboplats med sin Paradisiotolkning.

Mina tyginköp igår måste haft lugande inverkan på mig. Sydde min hårrullepåse igår, den blev jättefin. Är mycket förtjust i det tyget, måste komma på något mer jag kan sy i samma tyg. Har symaskinspysslat lite idag också. Imorse åt jag lyxfrukost på stan med E och C. Efter det så trotsade vi snöstormen som fortf härjar. Dagens shoppingfynd blev:

- Mönstrad tunika som jag har spanat på länge, inte vågat prova men gjorde nu slag i saken

- Mönstrad klänning, tok-rea-kap som jag nu sytt om till topp

- Vanligt grått linne

- Brungröna stövlar med klack

I fredags kväll så snörde jag, för andra gången på kort tid, på mig ett par bowlingskor. Det var jag, E och C som förärade B&B ett besök. Jag och C hamnade snabbt på efterkälken när E slog strike på strike. Men den här gången så var jag som tur var inte hopplöst sämst, kom faktiskt tvåa. Fick t.o.m in två strikar, vilket är en avsevärdig förbättring från bowlingsejouren i Bromölla. Sammanfatting av helgen hittills är alltså stora framsteg i både bowling och tv-spel.

Har upptäckt en rolig sak som har med min hårklippning i onsdags att göra. Samma dag så valde min soulmate Jenn på andra sidan atlanten att sätta saxen i sitt hår också. Vi är så läskigt synkade. Har inte sett kort på det än men utifrån beskrivningen jag fick så låter det som att vi har klippt samma frisyr. Strange, men så är vi ju också two pees in a pot.

Ska komma med ett erkännande som de flesta säkert redan har lagt märke till. Jag är otroligt slö på att svara på sms, mejl och liknande. Jag gör det inte med flit, jag bara glömmer helt enkelt. Min utkorg är alltid fylld med påbörjade sms och mejl, men så dyker något akut upp (minsta lilla ljud kan distrahera mig) som jag tar tag i och poff så har det jag höll på med försvunnit i medvetandet. Så därför är det här en massursäkt till alla som suttit och irriterat sig på hur kass jag är på att svara. Förlåt.

Nu ska jag nog kolla lite Nip/Tuck innan jag lägger mig. Kammade hem säsong 2 på Tradera nu i veckan, ohh lycka.

Öl på B&B

E sippar öl på B&B

C spanar

C på B&B

Turkyss

E ger klotet en turkyss


Sarah Dawn Finer - I remember love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback