Hemmapysslig

Yes, nu har jag höjt min mentala ålder till ca 50-60 år. Har maratonkollat på gamla Skärgårdsdoktornavsnitt på morgonen. Och nu nyss så kom jag hem efter att ha shoppat loss i tygaffären. Ska sy en förvaringspåse till mina hårrullar, symaskinen står redan framme. Köpte även ett (egentligen alldeles för dyrt) broderikit som jag kan pyssla med på lediga stunder.

Nån sa igår att jag verkar ha dragit ner på utelivet sen jag kom hem från Florida. Kanske ligger det något i det. Well well, allt har väl sina perioder och om det här broderiet är så kul som jag tror att det kommer vara så kommer det sociala livet ta ännu mera stryk. Eller så får det ett uppsving i form av ngn slags gammaldags syjunta, nån som är sugen?

Kommentarer
Postat av: Nina

Jasmine, HUR har jag kunnat missa att du har en blogg?! Syjunta är nog inte riktigt min grej, men det skulle väl funka som ett alternativ till krogen lite då och då, kreativitet är alltid bra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback