Med nål och tråd

Fortf inga bilder från förra lördagen, kanske är det meningen att de aldrig ska nå allmänhetens ljus. Har varit rätt så aktiv sen sist, dock med aktivitetskoncentrationen riktad mot skolan, vilket iofs var nödvändigt för att jag skulle kunna lämna in en hemtenta imorse. Har dock hunnit med lite pluggpauser för bla. barfest på kåren i torsdags. Höll mig då till en strikt whiskeydiet för att bli frisk.

I fredags inledde jag min karriär som sömmerska, är väl ingen stjärna än men det går framåt och jag har faktiskt tillverkat två stycken puffbyxben, ska sammafoga dem imorn om jag hinner. Vad jag inte hinner imorn däremot är ölprovning på Carlsberg, trist att missa det, men den skulle pågå hela dagen och jag börjar ny delkurs imorn. Till på köpet så ska jag plus my fellow resenärer hålla föredrag för tvåorna om hur det är att studera utomlands.

Sinnessjukt trött just nu efter att ha kämpat med hemtentan natten till idag för att sedan sitta inne 5 timmar och spela NES tillsammans med T. Hon piskar mig i Super Mario men jag är stadigast på handen när det gäller att skjuta ankor.

Kunde inte hålla mig borta från melodifestivalen i lördags så det blev pluggpaus då med. Heja Nanne och Måns men hur 17 kunde Sebastians låt hamna som den gjorde när Magnus var så solklart mkt bättre?

Vill bara påminna allmänheten hur gott det är med kanelbullar. Jag hade glömt bort det men tar nu mitt ansvar för att se till att inga andra gör det. Love mandelmassakletet i mitten.


Nanne - Jag måste kyssa dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback