Nu ere klippt

Jaha torsdag igen och jag är lite sliten. Igår var en bra dag. Var på stan med H på dagen. Jag har klippt mig! Inte bara toppat och lite etapper. Den här gången är det en riktig frisyr och luggen slutar precis under ögonen. Jag gillar den =) Sen så tänkte jag göra som alla andra brudar gör i sina bloggar, lista vad jag har shoppat:

- ett stort fotoalbum till mina Floridabilder

- hårrullar, hårspännen och hårspray för att styra upp min nya frisyr

- ett svartvitt blommigt linne

- födelsedagspresent till A

- ett grönt linne

En bra shoppingdag helt enkelt. Sen så bar det av hemåt för att vila lite innan jag gjorde mig redo för födelsedagsförfest hos A. Det är ju lite snöstorm här nere i söder så det var inte helt enkelt att cykla, men skam den som ger sig. Var en trevligt förfest med armbrytning, goda kakor och Abbaimitationer (jag var Björn och Benny). Det slutade med att det bara var vi tjejer som gick ut. Taxi till kåren, that's a first för mig.

Det var väldigt lite folk ute så stora dansgolvet var stängt. Men eftersom det var så bra musik på lilla så saknade jag det inte. Det blev en del mingel som vanligt och pga av musiken så blev det mer dans än vanligt. Var en hel del mkvare ute också, kul! När kåren stängde ville inte jag, E och S sluta festa (humm låter det här bekant?) så vi gav oss ut i snöyran och gick hem till S. Efter ett tag så råkade jag somna på soffan, var helt förvirrad när S väckte mig. Jag traskade hem och gick och la mig igen. Bakispizza med J förut idag, kollade på Wild Kids. Kul att se hur oförstörda människor är så ärliga och nyfikna på livet. Nej jag är inte bitter.

Dagens ansträngning var när jag gick och hämtade min cykel hos A. Nu ska jag bara fortsätta den här slappa dagen med att kolla på Discovery och läds min nya M3 som kom med posten idag. Gillar verkligen att prenumerera på olika tidningar, det känns som en present varje gång de kommer. Nyaste tillskottet är Pc för alla, har inte ens hunnit få mitt första nummer av den än. Illusterad vetenskap och Allt om historia står nu på önskelistan men jag har nog inte råd med båda, snyft snyft.


Nyklippt!


Insåg att jag skaffat Beverly Hillsfrisyr anno -96, men vad gör det

Armstrong


A och R bryter arm, R vann

Jag och min favo Tess


Obligatoriskt toakort

Redo för snökaos


S och E är påbyltade och klara för att pulsa i snön

Scary

Jag och S jämför handstorlek


Rage against the machine - Killing in the name

Kommentarer
Postat av: elin

gärna bild på nya frillan!!!

2007-02-23 @ 12:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback