Världens längsta tisdag

Yeah sitter i skolan nu och bloggar, har precis haft första handledningen inför c-uppsatsen. Vi var inte helt ute och cyklade, vilket kändes skönt men nu ska vi läsa lite porr och göra frågeställningen ännu snävare.

Har haft föreläsning 10-16 idag, rätt tungt för några som är vana att gå i skolan 9-12 en dag i veckan. Har fått uppgifter som heter duga och ska provopponera på 5 gamla uppsatser. Gissa vem som fick den tyngsta som man egentligen bör vara två på (men naturligtvis ska jag vara själv)? Jippie. Ska trycka in lite artikelanalys också tills nästa vecka. Vilken tur att jag jobbar i helgen, yyyyl!

Nu sitter jag i skolan för jag ansåg inte att det var någon ide att springa hem mellan handleningen och barvärdsmötet kl 18. När det mötet är klart ska jag kila över till hasplokalen och sy lite kostym.

Kommer nog somna utan vaggvisa inatt. Imorn väntar möte med A. Vi ska diskutera valberedninsarbetet till kårstyrelsen. Sen läsa uppsats hela dagen, för att sedan jobba på kåren hela natten som barvärd. Min kalender kommer jag kunna ge ut som roman vid årsskiftet.

Här är anledningarna till att jag inte hinner kolla på TV:

- Barvärd på kåren

- Kostym/fotograf i Hasp

- Sitter med i valberedningen till Kårstyrelsen

- Jobbar extra på Coop Bygg

- Pluggar på heltid

En kär vän nämnde för ett tag sen i sin blogg hur mycket tid hon fått över nu när hon börjat studera istället för att jobba. Jag kan inte få det att gå ihop alls. Det här blev ett rätt så gnälligt inlägg, men oftast så tycker jag faktiskt att det är kul alltihopa.

Mandy Moore - Stupid Cupid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback