Wild Kids

Precis avnjutit ännu ett avsnitt av Wild Kids. Seriens första kärleksbrev har skickats med flaskpost mellan de rivaliserande lagen. Gulligare än så kan det nog inte bli. Romeo och Julia i kolmårdsskogen. Finns en otroligt präktig unge i ena laget som på frågan om hon helst vill ha en kille eller tjej till laget svarar "Spelar ingen roll, bara den är hel och ren". Verkar som hon har kollat lite för mycket på Sjunde himlen...

Jag är grymt avundsjuk på ungarnas energi, man ser dem aldrig gå någonstans, de hoppar, springer eller rullar alltd fram. Var får barn all sin energi ifrån? Och varför kan man inte köpa det på internet? Skulle vara väldigt smidigt att få en ranson energi postat till sig. Jag skyller dock på årstiden. Wild Kids är inspelat på sommaren och då hoppar, springer eller rullar jag också fram, jodå det gör jag.

Wild Kids visas ju på svt. Jag har ingen aning om när det visas på riktig tv eftersom jag alltid kollar på det på nätet på svt:s generösa hemsida. Finns massa kul att kolla på där, de mesta av deras produktioner ligger uppe.

Har bestämt c-uppsats ämne idag. Bdsm kommer det handla om, kan bli hur intressant som helst. Alla tankar och åsikter om ämnet tas tacksamt emot. Ska bli kul att se hur vi ska göra med våra empiriska studier :p


Svenska Akademien - ctrl+alt+del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback