Den lata vardagen

Mitt hem lämpar sig för den omvända varianten av "hela havet stormar". Du förlorar om du inte lyckas nudda golvet. Det är illa för psyket att bo så här, men trots enträget gnäll från min sida (riktat mot mig själv), så lyckas jag inte ta mig för att städa upp. Dagens mål är att få undan alla skor+diska. Allting utöver det får ses som en enorm bedrift.

Är väldigt gå-ut-sugen, men ska tillbringa kvällen och större delen av natten på kåren, inte full och glad som jag skulle vilja utan ska istället återigen axla rollen som barvärd. Känner mig smått ringrostig, har ingen aning om vilka mina barmästare är och har troligtvis glömt hur man plockar isär diskmaskinen.

Blir sinnessjukt lat av att bara gå i skolan en gång i veckan, borde börja med datafria dagar och börja laga riktig mat igen. Kex och fil fyller nog inte riktigt upp hela matpyramiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback