En hård två-dagars

Baksmällan har nått sin kulmen. Känner mig som 100 år för det var länge sedan jag körde en tvådagars. Det började med after work i fredags, några glas rött och en trevlig kväll med frågesport och sen lite alfapet där undertecknad sopade mattan med en dålig förlorare, lyckokänslan var på topp. När det var dags för stängning fick de i princip kasta ut mig, E och S som var sist kvar. Vi ville inte avsluta kvällen då än så vi fortsatte till Hasplokalen. Där blev det mkt dans och mera vin. Ovanligt med killar som kan dansa, S kan det. Jag och E var helt lost på den fronten så vi snubblade över våra egna fötter och kan därför visa upp en stor samling blåmärken. Men det var en riktigt kul kväll. S utnyttjade mitt vindränkta tillstånd och övertalade mig till att bli fotograf för Hasp. Vilken tur att jag inte har andra grejer att göra :p När S och E satt och plinkade på pianot vid 5-tiden på morgonen drog jag mig hemåt.

Igår på dagen hjälpte jag till under E:s och T:s stapplande in i sambolivet. Sen så satt jag, E och M här hos mig, drack vin och mumsiga o'boydrinkar, efter ett tag så åkte vi till T och hans numera rätt så tomma lägenhet. Hans GBG-kompisar var oxå med. "Sten, sax och påse-utmaningar" genomsyrade hela förfesten. Vi var nog rätt sega på att komma iväg och efter att jag och J varit lite vilse så hamnade vi till slut på Club Moon. Jag kom ut krogen i Halmstad för första gången på över ett år! Det var väldigt snyggt där inne, tillbringade kanske 2 minuter på dansgolvet och resten gick åt till barhäng och mingel. En trevlig kväll, men jag och krogen går inte alltid ihop och det kommer nog dröja ett tag innan jag ger mig ut i krogvärlden igen.

Jag och E på toaletten inne på Club Moon



Idag har jag varit gräsligt bakis som sagt var, uträttat typ noll. Lr jo har ju pratat med Mr Germany, hoppas verkligen att han kommer hit som han har lovat.


All-American Rejects - Drive away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback