Blogg a la x2000

Yes, blogg direkt från tåget, ett säkert tecken på tristess. Har kollat på Blades of glory, den var kul precis som allt Will Farell nuddar, men jag skrattade inte opassande högt. Mannen brevid såg väldigt avundsjuk ut och försökte snegla mot skrämen så fort han kom åt. Gissar att han mycket helle skulle ha snott åt sig mina hörlurar istället för att behöva ta hand om sin dräglande unge med dumbovarning på öronen. Öron och näsa är ju det som fortsätter att växa hela livet, hoppas att resten av drägelbombens ansikte hinner ikapp.  

Nu glider vi in på Göteborgs central men lucky me slipper byta tåg för en gångs skull, det här tuffar vidare till Halmstad. Måndagslubben ikväll, kommer jag orka? Ja men förfesten kan man ju gå på iaf, visst? Svag karaktär as always.

Kommentarer
Postat av: linda

följde du med ut sen igår? hade du nå energi kvar =) jag e på jobbé. Hörs puss

Postat av: Jasmine

Hej, jag dog på soffan när jag kom hem. Försökte väl lura mig själv eftersom jag faktiskt ville med ut =) Puss

2007-07-31 @ 18:54:24
URL: http://shazmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback