Danmark

Det här är fjärde gången jag försöker posta samma inlägg. Är väldigt nära att ge upp nu. Men skam den som ger sig, jag dunkar hellre huvudet blodigt.

I tisdags åkte jag, mamma, pappa och H till Danmark. Det blev en tur upp till hamnstaden Gilleleje där vi tittade på söta små hus, lunchade i hamnen och åt torskrom direkt från rökeriet. Efter det så blev det shopping i Helsingör innan vi begav oss tillbaka till Sverige. En jättemysig dag, det är sådana som gör att jag orkar hålla humöret och orken uppe.

Nu är det lite tomt i lägenheten efter att mamma och pappa har åkt, men å andra sidan så kan jag sova utan öronproppar.

På vägen hem från jobbet igår så såg jag ett vildkaninmöte på fotbollsplanen. Jag slutade försöka räkna när jag kom upp till 30 kaniner.

Kom ganska nyss hem från en lunch på stan med T och nu väntar jag på att A ska sluta jobba så att vi kan köra igång med filmkväll. Regnar som vanligt ute och då är det extra skönt att få krypa upp i soffan.

Idag fyller N 23 år, många grattiskramar till dig gumman!

Bild 1: Röd pölse och Tuborg. Jodå det märktes att vi skulle till Danmark
Bild 2: Får man säga jävla i svensk reklam?
Bild 3: Inne på fiskrökeriet, yummie
Bild 4: Hamnen i Gilleleje
Bild 5: Titta! Jag når toppen på masten
Bild 6: Klappa taket
Bild 7: Världens sötaste föräldrar
Bild 8: Jag och H hittade en mina att leka med
Bild 9: De små gråa prickarna är några av vildkaninerna


        

Kommentarer
Postat av: josefin

oo va mysigt.vill oxå till danmark.måste säga de igen du passar så bra i din nya frilla!! very nice.ja regnare som vanligt alltid varje dag man blir galen.känns som höst.du skulle va i uppsala hela v 30 lr? ja är ju leidg o inte criss..men är inte sugen på åka hem,,e ju kaos där.,.om ja ens har nåt hem att komma hem till.va ska du göra i helgen då? ja jobbar som vanligt.men kanske blir nåt imorn kvöll.puss

Postat av: Emma

Kaninas! Träffade wille idag, länge sen jag såg honom.

2007-07-07 @ 20:09:36
URL: http://emmasnya.blogg.se
Postat av: Linda

heej! kanina möte fan va kosntigt. Kanske parnings tider. fast det har väl kaniner jämt ;) Ni e så söta så. Puss

2007-07-07 @ 21:40:50
URL: http://lindsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback