Det går bra nu

Kräftpremiären var helt perfekt. En kvällspicknick som slutade med filmkväll och varma hallon. Jag och E hann prata ikapp oss en del. Lunch och middag med människor som är så viktiga för mig, great way to spendera en ledig dag. Och imorn är det dags för en till! J lockar med party på Leffes, vem vet, just nu vet jag att jag snart ska sätta mig på en uteservering med T, solen lyser och det mesta känns kul.

Min iPod dog idag. Men det gjorde ingenting, den kanske kände på sig att jag länge tänkt uppdatera playlisten men bara inte fått tummen ur. Nu har jag inget val, bra när jag och tekniken är synkade.

Ingenting särkilt som har hänt men ändå är jag på sådant riktigt bra humör, alltså kan jag inte låta bli att fundera på vad som kommer att gå snett? Eller får man faktiskt gå runt och bara trivas, det låter ju rätt så ologiskt, men jag hoppar det just nu. Just nu trivs jag. dessutoom ser tån ut att repa sig, smått deformerad men normal färg.

Bilder: M, E och jag hade en tidig kräftpremiär. Men ju tidigare man har den, ju fler tillfällen att äta kräftor :)

  


Kommentarer
Postat av: josefin

oo ser underbart mysigt ut

Postat av: E

Det går bra nu, pengar rullar in, det går bra nu, tjejer står på led, det går bra nu!
Fan vill också käka kräftor, varför bjöd du inte in mig du ondskefulla kjoltyg?
Jag är liiiiite besviken att du inte dedikerar ett inlägg eller två om våra fina pratstunder om allt mellan himmel och jord (speciellt våran härliga stund med inpacknande av ditt köksbord endast med hjälp av en tejprulle).

2007-07-18 @ 23:51:37
Postat av: linda

åå jag vill oxå sitta ute i sol och äta kräftor. Puss ses snart

2007-07-19 @ 07:10:49
Postat av: josefin

japp självklart ska solhatten va på ;)

2007-07-19 @ 08:47:51
URL: http://josefingustafssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback