Ett steg i utrotningen av smaskarna

Tillbaka till Halmstad om en timme. 5-6 timmar på tåg, vilket iofs inte gör mig så mycket för jag gillar att sova på tåg. Gillar att sova på/i de flesta transportmedel; tåg, bil, båt, flyg. Tur att jag inte somnar på cykeln även om det är nära ibland.

Ångrar inte att jag följde med på festen i lördags, trevliga människor och så fick jag lära mig några nya historier. Dock så uppstod det lite musikkrockar, men vem vet, om ett halvår kanske jag tycker att r n'b är den mest fantastiska musikstilen som finns att dansa till, fast för det krävs en dos lobotomi och det är inte jag så sugen på. Satsar istället på att tjata mig till att få höra min musik då och då :) Avslutade kvällen på Max och sen så hittade jag en ny väg hem, det vill säga en liten omväg men jag slapp att köra genom den läskiga skogen.

Ner och träffa P på stan på söndagen. Hamnade mitt i ett ösregn så jag gick med blöta steg in på HM, plockade åt mig en tröja, gick in i provhytten, tog av mig de blöta kläderna och sedan stod jag där inne en halvtimme och läste en tidning i hopp om att kläderna skulle torka. Inte klockrent med det funkade. Vi käkade lunch och jag gjorde mitt bästa för att hålla den slitna människan vaken, gick sådär men det var trevligt ändå. 

Gissa vem som har potatisgratäng och oxfile som matlåda på tåget? Räknar med en hel del avundsjuka blickar. Haha där kan ni sitta med era torra mackor. Fast så hånfullt kommer jag bara att tänka om de idioter som smaskar när de äter, de borde inte få någon mat alls egentligen. Humm tvångssvält kanske kan bota världens smaskningsproblem?

Kommentarer
Postat av: linda

haha ja e de nån som kan somna på cykeln så e de väl du. Kankse ingen bra idé för dig att skaffa körkort ;)bra jasmine inte köra genom läskiga skogen. Höres Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback