Rainy days

Genomblöt så att jag kan vrida ur underkläderna. Av regn såklart, inget annat E för jag vet vad du tänker. Vad hände med klimathotet? Jag har inte märkt av någon värme, mest regn. Är det i Rumänien som folk har dött av värmeslag? I så fall någon liten pensionär därifrån är sugen på att bytlåna lägenhet med mig så säger inte jag emot.

Att jag kollar på skräckfilm hör inte till vanligheterna, är alldeles för harig för det. Men Skräcken i den Svarta lagunen  var inte särskilt läskig så det var inte några problem där, tyvärr var den inte särskilt bra heller.

Cute thing; när jag cyklade förbi fotbollsplanen på väg hem från jobbet igår så var det ett gäng ungar där som spelade fotboll, men dte var inte det som var gulligt. Söta var däremot  de fyra kaninerna som satt i en prydlig rad på kullen brevid planen, de såg att vara djupt koncentrerade och följde uppmärksamt matchen. Jag kommer sakna mina kaniner.


Kommentarer
Postat av: josefin

ja man blir galen på detta eviga regn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback