14:55

Helt sanslöst lång sovmorgon blev det. När jag slog upp mina ljusblåa visade klocken på 14:55. Ser det som ett teckan på att jag kanske behövde den där sömnen. I vanliga fall så sover jag till max 11 när det vankas sovmorgon. Ogillar egentligen att slösa bort en hel dag så där, men den här gången så kan jag unna mig det. FUM-möte nu ikväll, så nu är det uppdraget också slutfört.

När jag kom hem så låg ett nytt nummer av Allt om historia och väntade på mig, lovely. Det kommer bli en helkväll för mig med nördtidning och avocadosnacks. Är beroende av avocado.

En helt tom dag framför mig imorn. Hur gör man? Eller helt tom halvdag iaf, på eftermiddagen ska jag hem till A. Men fram tills dess? Eftersom det finns stora risker för att jag drabbas av rastlöshet så ska jag städa och träna iaf.

Alla Uppsalabor: boka in den 25 juli, I'm coming home! Stannar tills den 30 juli så under den tiden så ska jag gnaga riktigt ordentligt på er.

Kommentarer
Postat av: Nina

Skriver in det i kalendern på en gång! Gnaga.

Postat av: Linda

Yes inskrivet! Är ledig den helgen oxå!

2007-06-05 @ 11:11:23
URL: http://lindsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback