Elak

När jag cyklade hem från jobbet så fick jag köra sicksack mellan alla vattenpölar. Framför mig ser jag tre töntiga killar gå på rad så att de tog upp hela vägen. Att de var töntiga grundar jag på att alla tre var stora som hus och gick som de bar på varsitt kylskåp, dessutom verkade de lida av hörselproblem allihop för när jag plingade för att komma förbi så var det ingen av töntarna som flyttade sig. Jag hade alltså inte så mycket val utan var tvungen att köra i den stoora vattenpölen för att komma förbi dem. Jag cyklade snabbt och jag stannade inte för att kolla om de blev blöta för det kunde jag lista ut ändå tack vare deras skrik. Elakt men they had it coming.

På förfesten i måndags stod jag och pratade med kusinen från Toronto. Efter ca 10 min säger han "My God you're one evil lady". Jag är elak till och med på engelska.

Melody Club - Evil Thing
(and you know she is an evil thing...
fast innerst inne vill jag tro att jag är snäll)

Kommentarer
Postat av: Linda

haha nej men inte är du elak...hoppas jag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback