Helt oäkta

Ojdå, råkade visst ta permanent färg istället för intensivtoning. Aja då kan det tar ett tag innan jag behöver färga om det. Mamma och pappa tycker inte om att jag färgar håret, så om ni skulle råka se mig tillsammans med dem i helgen, säg inget. Genom att alltid fixa till utväxten precis innan jag träffar dem så hoppas jag på att de tror att de, en med jätteblont och en med mörkbrunt hår, ska ha fått en unge som har brunrött hår (med betoning på rött). Det går sådär :)

De bonar golvet i alla korridorer i huset idag, men jag måste faktiskt in i tvättstugan så jag får försöka smita utanför dörren utan att någon ser mig. Den akuta strumpbristen gjorde sig påmind på jobbet när jag skulle hjälpa en kund. Var tvungen att kliva lite på hans tenogrund för att kunna skära till den och tyckte inte inte att det va lämpligt att trampa omkring på den med grova truckskor så jag tog av den. Han kollade ner på mina fötter och försökte dölja sin fnissning. Jag hade två olika strumpor på mig eftersom jag inte inte hade hittat ngr matchande på morgonen. Min torktumlare hör nämlligen till den strumpätande sorten. Precis som mitt badrumsskåp som livnär sig på hårnålar och soffan som slukar fjärrkontroller. Vistas hemma hos mig på egen risk lixom.

Städandet går trögt, undrar om det går bättre att diska? Ska testa det. Måste hitta ett oömt ombyte till kvällens fest med snyggavdelningen (vi är lätt hetare än kolonial, spal, osv) också.

Bild 1: Läskig hellugg och utväxt
Bild 2: Rätt färg och snett som det ska vara

 

McFly - Five colours in her hair

Kommentarer
Postat av: josefin

så fin i håret så =) hur va de när päronen va hos dej??puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback