Hultsfred på plats

Nu står jag i ett internettält på Hultsfredfestivalen och har det precis huuur bra som helst! Festivalen har precis kickat igång fast vi har ju varit här sen i måndags och slitit. Satan i gatan va tungt det var att rigga ljus och lasta utrustning, det gör ont i armarna när jag applåderar men det är värt det. Vårt tält är på väg att rasa, jag har blåmärken överallt och jag är vinoliserad men det är så det ska vara. Hittills har vi hunnit kolla på Tingsek och Flogging Molly, good shit. Eftermiddagen och kvällen är späckad (hur ska vi hinna dricka öl?) nu väntar: Billy Talent, Velvet revolver, Sahara Hotnights, KoRn, Timbuktu & Damn, Hatebread, Svenska Akademien och avsluta med Timo Räisänen. Nu måste jag kila, matpaus med en god steak. Dessutom så har jag duschat, iaf en gång =)

Jag gör inte pung!

Kommentarer
Postat av: Linda

just ja du e där ja. Va roligt! Svenska akademin då blir gunnar avundsjuk =) ha de så bra, hoppas ni hinnar kläma in ölen oxå ;)

Postat av: josefin

darliing låter som du har de underbart skoj, men blir ju alltid lite avis.du får rocka för mej oxå ;) hoppas ni han ta den där ölen.puss

2007-06-14 @ 20:14:30
URL: http://josefingustafssons.blogg.se
Postat av: Nina

Jag undrade just varför du inte skrivit blogg på länge. Men nu fattar jag ju =) Rock on! puss

2007-06-15 @ 09:13:24
URL: http://shagaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback