Mysgrillning

Nyligen hemkommen från Bolmensgrillning på A:s uteplats. Han flyttar upp till GBG imorn så alla möbler som ska till tippen använde vi som utemöbler, väldigt bekvämt faktiskt. Det var en blandning av mkvare och annat folk. Vi samsades om sex stycken engångsgrillar och hamburgarna var värda att vänta på för gott blev det! Det var en sådan där mysig kväll. Men imorgon är det arbetsdag och eftersom jag precis kom på att det är en röd dag (lika med OB) så känns det inte så jobbigt längre att ta sig upp imorn.

Var inte alls så produktiv idag som jag hade planerat men jag har fixat ärenden på biblioteket iaf, lånat Fem myror är fler än fyra elefanter-boxen av T och fikat hemma hos A och tränat. Fast det låter ju faktiskt rätt så produktivt :)

Nationaldagen imorn och kungen och drottningen ska komma hit till Halmstad och åka Paddan på Nissan. Attans att jag jobbar. Men imorgonkväll blir det fotboll. Måste väl finnas någon slags lag att om landet ifråga har nationaldag samma dag som matchen spelas så borde det laget vinna autimatiskt.

Bild 1: Utemöblerat
Bild 2: Ynk, T ska lämna mig själv i hela två veckor :(
Bild 3: A och A flippar hamburgare som riktiga proffs
Bild 4: Det är sånt här beteende som får mig att le inombords
Bild 5: Gissa vilken av skruvarna som H råkade äta av misstag sen :p
 
    

Das Fussball Fraulein - Scora nu
(jag är redo för hårda tag från hela Sveriges fotbollslag...scora nu, satsa tryck in den...porrig fotbollslåt, heja Sverige!)

Kommentarer
Postat av: Emma

fin therese är i håret! jag ska också klippa mitt! nervös

Postat av: Linda

a super mysigt ser det ut. Ja hälsa theres fin i håret. pök

2007-06-06 @ 15:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback