Resultat: ett halvt kilo

Nu är den helt over, done, finito, färdig. Vår fantastiska c-uppsats om män och manlighet landade på 91sidor och jag vägde precis in den på 0,492kg. Ett halvt kilo c-uppsats gott folk, någon som vill läsa? Den har tjusig limbindning och reder ut begrepp som till exempel metrosexualitet, HBTQ och skogshuggartypen. Att helt släppa den är inte jättelätt, men i och för sig så är vi ständigt omringade av stereotypa framställningar och normer i vår vardag (vilket uppsatsen till viss del handlar om) så det är inte så konstigt att jag hela tiden upptäcker nya saker som vi borde haft med.

Snorar på jobbet idag, men det går framåt. Lite Hallands fläder på det här imorn så kommer jag att vara botad. För naturligtvis blir det Hallands fläder i år igen. Jag stod och velade länge och väl på systemet men kastade ständigt blickar åt hörnet där jag visste att den stod. Då är det dumt att låta bli. Blir grillspett imorn, men rödlöken är slut. Svår förlust, men jag ska kompensera det med rabarber, spännande att se hur det smakar.

Sill och färskpotatis imorn, två saker som jag egentligen inte tycker om. Äter det ändå eftersom det hör till och jag är en traditionstönt ut i fingerspetsarna.

Trevlig midsommar!

Kommentarer
Postat av: linda

ett halvt kilo låter galet. men jag tycker den verkar intressant, kanske inte läser hela ordagarnt.. hee midsommar nu folk firar för fullt, jag e på jobbet. ha de bra puss

2007-06-22 @ 15:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback