4 saker om mig

Ännu en sådan där lista som hamnade i inkorgen:

Fyra saker om mig - Saker som du kanske eller kanske inte vet om mig.

A) Fyra (ideella) jobb som jag haft:
1. Barvärd
2. Fotograf
3. Sömmerska
4. Barmästare

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Moulin Rouge 
2. Wag the dog
3. Den lilla sjöjungfrun  
4. Kill Bill 1 & 2 

C) Fyra platser jag har bott på:
1. Ft. Myers, FL, USA 
2. Halmstad
3. Uppsala
4.

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på (ser dem förvisso aldrig på TV):
1. Nip/Tuck
2. Wild Kids
3. Lost
4. Stockholm live

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Thailand
2. Ayia Napa 
3. Florida
2. Makrill i tomatsås 
3. Potatisgratäng 
4. Sweet potatoe pie

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Ft. Myers 
2. Tyskland
3. Afrika
4. Uppsala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback