A walk

Fick kvällen fri igår så det blev en kvällspromenad på stranden tillsammans med S, sweet! Ville gå och lägga mig på en gång när jag kom hem, men det var lite för tidigt för att vara acceptabel sovtid. Kollade på Playa del Sol (försökte faktiskt slå på den riktiga tv:n men det var bara crap där), undrar hur många avsnitt som finns av den, grymt bra iaf. Efter det så hade det nästan varit okej att lägga sig, men då fastnade jag på skype med Mr. Germany.

Kom ändå i säng innan midnatt, vilket var skönt och nu nyss så kom jag in från en uppfriskande morgonpromenad med A. Snart dags att bege sig till skolan och läsa Cosmopolitan, det låter grymt jobbigt, jag vet :p

FUM-möte ikväll och presidieval, det är ungefär samma stämning här som i USA på election day. Rafflande.

Såg förresten Wild Kids förut, överpräktiga ungen har nu bytt stil helt och gått från "Bara vi får in en hel och ren person så bryr inte jag mig om vem det där" till att gå emot alla de andra i laget som vill ha in en som är en tillgång i tävlingarna bara för att hon vill ha in en snygg kille "för de i vårat lag är inget att ha". Haha. Lejonen fick safaritjänst sist och var då tvugna att plocka skräp på Kolmården. Den nya killen hittade en idol i plocka-skräp-ansvarige Benny "För att bli lika bra som Benny på att plocka skräp måste man träna ungefär 9-10 månader".  Konstigt att inte jag blir bättre på att städa trots att jag har legat i hårdträning för det hela mitt liv.

The Pack - Got my vans on
(det här är BBQ-night på coastal)

Kommentarer
Postat av: Emma

hur var filmkvällen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback