Avtäckningsfest

Lite trött idag men vid bättre humör än vad jag hade väntat mig. Igår var det avtäckningsfest med Hasp. Lite vin och öl här hos mig innan det var dags att bege sig till bussen. Frågesport på bussen som hade hemlig destination. Team Pekka var förkrossande bra, temat var tv-signaturmelodier. När Turtlessignaturen kom kunde jag glänsa i följdfrågorna. Det var lite punchstopp och jag fattar inte vad jag gnällt om, punch är ju gott!

Det var gott med mat när vi kom fram, kommer dock inte ihåg vart vi var någonstans. Spex och sång stup i kvarten så man fick tugga snabbt mellan varven, men det va kul! Pippi Pelikan är kung. Efter middagen (med ruskigt gott rödvin till) så åkte vi mot kåren. Vi hade lilla dansgolvet för oss själva innan vi började mingla ute bland resten av gästerna. vid 2 var det the end för kåren men festen fortsatte för en del av oss. Efterfest på Nyhem i 28:an. Vid 3-tiden så tog jag mitt sunda örnuft tillfånga och gick hem och därför så vaknade jag relativt utvilad idag. Är trots det inte så sugen på att åka till jobbet.

På fredag kommer lillebror! :)

            
Lag Pekka                    Skådisarna            Hulkenhanden     Kvällens snygging i mitten
                                      spexar                    och jättemunnen




       
Sängkammarblick     Linda            Muntra       
                                  Bengtzing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback