Bratkillen

Vem behöver sömn? Inte jag tydligen. Åtminstonde tyckte inte min kropp det när jag slog upp ögonen helt klarvaken vid 10-tiden imorse. 10 är ju sovmorgon i vanliga fall men eftersom jag törnade in vid 5.30 imorse så är det inte riktigt den sömnmängd jag är van vid. Jobbade på barvärd på kåren igår. Det gick väl bra, var mestadels elektro som jobbade och vissa var det inte så lätt att hålla reda på men med tanke på att det var så många nybörjare så var det väl en ok kväll. Lite dåligt samvete dock för alla som fick träffa en väldigt grinig Jasmine när de anlände lite runda under fötterna runt midnatt. Just då var jag stressad och betedde mig inte helt ok, sorry mates.

Kvällen uppoffring tycker jag ändå är att jag gick med på en date med en bratkille bara för att få honom och lämna stället så att vi kunde sätta igång och städa. Min förhoppning är att hans alkoholintag bidrog till en hel del minnesluckor och han därför inte minns mig alls. Jag hoppas att jag har den turen iaf för bakåtslickat är inte riktigt min kopp te.

Kom hem ifrån kåren vid 4.30 imorse och som vanligt helt uppe i varv. Ringde mina favoritamerikaner och pratade bort någon timme innan det var dags för läggdags både för dem och för mig. Saknar dem massa och hade gärna tagit en sväng över nu och firat spring break med dem. Varför får inte vi på högskolan sportlov. Om löfte om att verkligen sporta hade gett mig en veckas sportlov så inga problem, lite orientering kanske skulle varit bra nu när jag har utvecklat ett sjätte sinne för kartläsning.

Åkte ner på stan för att spana efter en bok på bokrean som jag hade fått vittring på. Slut :( Slösade alltså min hippa mjukisbyxoutfit på ett fruktlöst stadsbesök, attans. Dock så fick ju T nöjet att luncha med mig i ovan nämna hippa outfit så helt bortkastad var den inte. Den lämpade sig även för thaimat hemma hos H så när jag tänker efter så var det nog ett utmärkt val.

Nu ska min överansträngda stackars dator få defragmentera i fred (den har kronisk träningsvärk) och jag ska läsa mitt uppslagsverk och drömma om cola. Väldiga cravings för det nu, lite grann som en sympatibakfylla så här en torsdag.

USCB Allstars - You've Got My Number

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback