Det är inte lätt när det är svårt

Var uppe helt otroligt tidigt igår (med mina mått mätt igår, dvs 07.30) för att komma i god tid till biblioteket. Ligger faktiskt i fas med min planerade pluggtid, gäller bara att keep up the tempo idag. Just nu ligger tvätten i maskin, så fort den är klar ska jag bosätta mig i biblioteket hela långa dan, sen sy lite kostym ikväll om det finns tid och möjlighet till det. Och absolut inte glömma bort att ringa hem till stackars ensamma föräldrar, känns som att jag inte varit någon gullig dotter på sista tiden, har aldrig tid, hemska unge.

Igår hade vi valberedningsmöte i 7(!) timmar. Det var ingen lätt match att välja vilka vi skulle nominera, kände mig smått överhettad när jag kom hem. Men då fick jag ett helt ärligt städryck (till skillnad från min sedvanliga panikstädning). Höll på en stund, men sen så fastnade jag i telefon med E som kommer på besök på torsdag :) Vi ska shoppa loss på Gekås på fredag och hinna med en afterwork när vi kommer hem. Gå på stan på lördag och sen tentafest på kvällen, hon firar sin första tenta och jag min sista.

Yes, tvätten äntligen klar, nu ska det studeras!

Louise Hoffsten - Never gonna be your lady


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja! Det kommer bli asbra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback